Sivu on pätkittäin jatkuvassa päivityksessä, ja asiat ja eri aikoina kirjoitetut tekstit eivät ole erityisen mietityssä järjestyksessä.. Kannattaa selata ja aukoa linkkejä ja tutkia.
Monella tavalla voi ja pitäisi laittaa miettimään nykyautoilun tilaa Suomessa ja maailmalla.
Alle kertynee päivityksiä ja myös ajatuksia sivua rakentamaan:
“Huolestuneiden Tiedemiesten Liiton” julkaisema raportti esteistä, joita autonvalmistajat ovat aikojen saatossa asettaneet polttoainetaloudellisuuden kehittymisen tielle.

Raportti ilmoittaa, että autonvalmistajat eivät ole halunneet saatavilla olevia vallankumouksellisen vaikuttavia polttoaineensäästösysteemeitä käyttöön, vaan ovat aktiivisesti osallistuneet tiedon pimittämiseen kehittyneemmistä teknologioista ja usein hyvin yksinkertaisistakin lisäyksistä tai muutoksista, jotka voivat tuoda suurta hyötyä polttoainetaloudellisuutta koskien.
Alta löytyy erinäisiä mahdollisesti hyödyllisiä teknologioita ja ymmärrystä kartuttavaa tietoa, koskien sitä, mitä meistä jokainen autoilija, voisi autossaan hyödyntää. Olisihan se hienoa jos esim. sähköauton akkujen lataamisen sijaan auton nokkaan kytkettäisiinkin kodin sähköllä tuotettu vetyletku, joka täyttäisi auton tankit.. voitaisiin skipata ne akut ainakin tuossa kokonaan. Kuten tässä, Bob Lazar: Kuka tappaa vetyauton



Hyvän oloinen tietosivu HHO-teknologiasta dieselkoneiden hyötysuhteen parantamiseen: http://www.hho-research.org/
Alla Panaceatech- eli Panacea BOCAF-järjestön tietokooste erilaisista säästösysteemeistä yhdessä PDF:ssä:
http://www.panaceatech.org/Fuel%20Saving%20&%20Pollution%20Cutting%20Modifications.pdf
Näitä erilaisia yllä tai allaolevien linkkien teknologioita voidaan asentaa jokaiseen autoon jo tehtaalla, ja liikenteessä oleviin autoihin ihan normi autopajoissa, joissa huolletaan ja korjataan autoja:
https://waterfuel.tesla3.com/geet-pantone-reactor-plasma-systemreview-of-available-technologies/
–HHO-boosterit eli vetykennot auton moottorin hyötysuhteen parantajina. Vedystä muutenkin hyvä koota tietoa; Tuo hho-kaasu soveltuu joissain tapauksissa myös radioaktiivisen aineen transmutointiin säteilyttömäksi.. parantaa haavoja ja omaa terveysvaikutuksia, vaikuttaa edullisesti kasvien kasvuun jne.. ]
–polttoaineen esilämmitys
GEET:istä ja veden käyttämisestä polttoaineena:

Todella mainio kirja veden käyttämisestä polttoaineen lisäaineena. Tietoa (aukeaman- parin esittely) myös kaassunnuttamisesta, mm. Poguen kaasarista ja monista muista vanhoista keksinnöistä, Paul Pantonen GEET ja Stan Meyer myös kahtena mainittuista. Suurelta osin kirja käsittelee joka tapauksessa kirjoittajien omia kehittämiään Hypnow-firman lisävärkkejä autoon…
Kirjan kirjoittajien video aiheesta:
They’ve used water in their engines

Panacea Bocaf´s excellent documentation about GEET:
http://www.panacea-bocaf.org/geet.htm
Tässä alkuperäisen Paul Pantonen keksimän GEETin ladattavissa olevat dokumentit GEET Internationalin sivulta;

UserName732492 Paul Pantone showing his invention, the “GEET Fuel Processor”. It’s a 1-cylinder four-stroke engine that runs on all kinds of fuels and exhausts cleaner air than came in.
zeropointinstitute
nearly a “closed loop”… the steam which comes out as exhaust runs back through the magnetic friction chambers where it is converted to HHO gas again… the only problem is that it starts loosing temperature because the tank is not insulated… and of course, it will never run properly on hydrogen until you can adjust the timing
GEET Reactor a video by Paul Pantone:
One of the videos paul used to offer to his students which basically tell you how to construct a plasma generator from hardware store stuff under 100 dollars
An example of a Retrokit© installation on a tractor. Bonus : how to find the serial numbers of the injection pump and of the governor on a diesel engine.
–polttoaineseoksen ionisointi… ( sitä geet-laitteet mitä ilmeisimmin myös tekevät..) Ilma+polttoaineseksen osasten yhtenäinen sähkövaraus edesauttaa parempaa palamista, samaten reaktorin plasmakentässä, tapahtuu monen montaa ja merkillistä, aliatomisen tason ja luonnon matalan energiatason ilmiöitä.
Tässä vielä yksi hyvä kooste GEETistä:
https://waterfuel.tesla3.com/geet-pantone-reactor-plasma-systemreview-of-available-technologies/
–Erikoistulpat bensamoottoreihin, plasma spark plugs & firestorm-spark plugs etc.:
https://waterfuel.tesla3.com/super-spark-plugs-fuel-saversreview-of-available-technologies/
– Polttoaineen kaasuunnuttaminen eli fuel vaporizers , super carburators:
https://waterfuel.tesla3.com/super-carburetors-to-save-fuelreview-of-available-technologies/
Run Your Car On Vapors:
https://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?p=1310



Tom Ogle carb.
What Ever Happened to Tom Ogle?
His super carburetor gave 100 mpg on a 427 inch v8 1970 Ford Galaxy:
Rexresearch.com sivuston kaikki autoihin liittyvä:
Rexresearch.com – Automobile Technologies – http://www.rexresearch.com/AutomobileTechnologiesDatabase.html
…mm. http://www.rexresearch.com/hulleffect/hull.htm
https://www.fuelly.com/forums/
Konstit on monet. Samoin kuin pimitetyt teknologiat. Muistan 1990-luvulla jossain TV-ohjelmassa käsiteltäneen lyhyesti jonkun ruotsalaisen keksijän keksintöä. Hän oli tarjonnut keksintöään hyödynnettäväksi ainakin mm. autoyhtiö Volvolle… Kertoi vastauksen olleen, “tahdomme asteittasta pikkuhiljaa tapahtuvaa kehitystä, emme vallankumousta!”
Mitä me tahdomme me ihmiset? Todellaki vallankumousta,, valtaa pois niiltä, jotka tiukentavat kaikkien oloja ja vievät maatamme aivan järjettömään suuntaan.
Tähän päivään ihmiskunnalle tutuksi tulleet autot eivät ole erityisen polttoainetaloudellisia. Järjettömällä tavalla on myös esim korit tehty parempien materiaalien sijaan raudasta, joka ruostuu ennen pitkää ja painaa, ja onpa nykyautot kai melko poikkeuksetta varustettu etäsammutusmahdollisuudella ja monipuolisella langattomalla viestinnällä, josta auton kuskilla ei ole paljoakaan tietoa. Ennen oli autot koneita, nykyään ovat aivan liialti tietokoneita. Ja eipä kumma tuo kehityssuunta, koska systeemin agendanahan on pitkään jo ollut yksityisauton tuntuva vähentäminen (mm. polttoaineniukkuudella, verotuksella ja kielloilla systeemin valheellisen siirtymän, suuren meneillään olevan tehtaillun yhteiskuntamurroksen muka-oikeuttamana) ja esim. sähköautot akkuineen ovat muka jossain mielessä parempi vaihtoehto, kuin perus diesel-koneella varustettu auto, jonka moottorin voi saada käymään vaikka sinappiöljyllä.
Systeemin agendassa polttomoottoriautoilu halutaan lopettaa tulevina vuosina kokonaan ja rajoittaa autoilu robottiohjattuihin systeemiltä jollain hiili-ja sosiaalipisteytys/perustuluokrediiteillä -tai kuten nykyään systeemin pankkikartellin rahajärjestelmän pelimerkeillä vuokrattaviin kyyteihin. Niin iso ja käsittämätöntä tavoite kuin se onkin. Fasismia se on, vaatetettuna valheellisen ympäristöystävällisyyden ja vastuullisuuden oikeasti näkymättömään viittaan. Kaikki eivät ole tahdostaan mukana kaiken maailman järjettömyyksissä, joihin velkasuomen valtio oy ab:n poliitikot laittomasti tämän maan kansalaisia pakolla ja laittomasti ovat sitomassa. Perustustlakituomioistuinta täällä kaivataan ja toden lakia, jotta asiat autoilunkin suhteen paranevat takaisin järjelliselle tolalle.
Tieten on syytä nostaa huomioon hyvä ja suuri kiitollisuus elämälle siitä, ettei bensa ja diesel maksa ainakaan vielä mitään 25e per litra tms. ja että on tässä nykymenossakin vielä olemassaan jonkinlainen järki – mutta jotta bensa ei maksa 25e/litra myöskään tulevaisuudessa – niin näistä kaiken maailman teknologisista mahdollisuuksista on pidettävä ääntä ja niitä täytyy asentaa ja testata useammissa autoissa kenen tahansa autoilijan toimesta!
On syytä ääneen kysyä, että kun polttomoottoriautosta saa päästöt olemattomiin, kun polttoaineseokseen vain suihkutetaan oikealla hetkellä pienen pieni määrä vettä (tai vettä+alkoholia), tai päästetään virtaamaan imuilman mukana koneeseen pieni määrä vetyä, tai muunnetaankin bensa ensin oikeasti höyryksi niin että kone käy käytännössä kaasulla, huonommin syttyvien nestepisaroiden osittaisen palamisen sijaan, jolloin säästetään ite asiassa suurin osa, sama määrä riittää pidemmälle – niin miksi näin ei tehdä? Vaikka ilmastosta ollaan muka niin kiinnostuneita.
Vastaus ei ole rahassa, vaan kontrollissa. Järjettömän normalisoinnissa ja moraalin rappioittamisessa keinotekoisen massahypnoosinarratiivin suuressa teatterissa, josta ihmiskunta onneksi saa herätä.
https://www.facebook.com/groups/1595868463917799/
Tahdomme valtaa takaisin itsellemme, päättää omista asioista ja oikeutta olla maksamatta heidän järjettömiä verojaan ja maksujaan. Jos ympäristöasiat ja hiilidioksidin vähentäminen oikeasti kiinnostavat,, tutkikoot agendojen ajajat näitä säästöteknologioita ensin hieman! Me tiedämme, ettei autolijoiden olojen tiukentamisessa ja vahingollisessa yliverottamisessa ole kyse ympäristön suojelusta eikä edes rahasta jollekin ahneelle – vaan kyse on Agenda2030:n edistämisestä ja yksityisautoilun suunnitellusta alasajosta. Meidän täytyy kaapata tuo 2030-vuoden ja koko tulevaisuuden suunnitelma takaisin järjellisille raiteille ja omaan haltuumme ihmiskunta!